God förmiddag 21/10-2010
Molnigt, men just nu skiner solen i alla fall..
Idag är det slapp dag, försöka sova massor då jag ska ha nattpass inatt.. Nemas problemas, jag fullkomligt älskar sängen jag har här och trötthet verkar inte vara någon bristvara för min del numera.. antar att det beror på de minskande antalet soltimmar..

God förmiddag. Här skiner solen allt vad den orkar och småfåglarna trycker i sig fågelmat så att det står härliga till. Själv har jag varit ute i skogen och sprungit en runda, och nu ska jag väl försöka jobba lite.
Ha en bra dag.

Hej svejs!
Även här skiner solen! Underbart. Men det är kallt, den igår utlovade snön verkar kommit på villovägar! Skönt det.
Jag ska gå ut och fixa stallet nu hade jag tänkt och sen ska jag om jag hinner gå en fotorunda i hagarna. Snart finns inga höstlöv kvar…
Sen är det iväg till jobbet. Sista dagen den här veckan. Så snart tar jag helg!
~Jag tror på ödet~

Här skiner solen
och ingen snö, men det snöade tydligen i fredags.
Idag blev jag hemma från jobbet, mysko huvudvärk och förkylningssympton, inklusive halsontet jag dragits med sedan förra söndagen. Gårdagen var inte skoj, jag var en typisk Medarbetare som var "sjuk på jobbet", så idag tänkte jag vara snällare mot mina medmänniskor och mig själv. Funderar på om det är bihålorna som är orsaken till den långdragna onda skallen, det är inte mycket, bara envist irriterande, suck. Jag gillar inte det här.
Eller så är det väderomslag på gång, det vore ju inte första gången… och då hjälper inga piller heller…
Tjoflöjt! som först skrev i gårdagens morgontråd…. 

Goddag
Ägnar mig åt att städa… ovanligt =P Känns inte som att jag gör något annat någonsin ;)
Solen skiner ute, men fy 17 vad kallt det är =(
Vet någon om bilen kan ha glapp i värmen?
Skrev ett långt inlägg som ej gick att skicka..? Samma igår! Nåt fel me min ifocus 
testar nu igen då

#5 Om du skickade med någon bild kan det bero på det, det går inte skicka om de är för stora
jaha nu funka d..verkar va när jag laddar bilder de är för stora kanske..
Ja, kort då, kallt här och verkar bli ruggigare vartefter..ponny ska broddas, det blir snabbvisit då det ska pluggas ikväll - 2 prov (man måste planera!) ja alltså d et är ju inte jag då..hehe som ska plugga
Må väl alla conniskompisar