God kväll 24/10
Regn hela dagen idag också, usch och fy! Nu på eftermiddagen började det snöa dessutom, men väldigt blöta flingor som tur är!
Förberett för nästa helgs hubertusritt ute i regnet, bland annat dansade vi soldansen… (eller inte, men önskade iaf bra väder nästa helg!)

Regn hela dagen även här. Så värst tristare väder blir det väl knappast. Men bara två månader kvar till jul nu… 

#1 I vanliga fall skulle jag sagt att säg inte så fula ord (om jul), men nu har jag ju faktiskt varit o köpt årets första julklapp redan förra veckan så får nog vara tyst 

Ugha vilken dag, nederbörd som varierat från regn, snöblandet och mer regn.
Jag hade ju också lyckats pricka in intag av alla 20 (eller vad det nu är) hästarna i stallet idag, många blöta och leriga täcken blev det och mycket motion… Därför rundar jag av kvällen med ugnsstekta äpplen (med kanel och sockar) och vaniljsås
. På nuvarande stället ingår rätt mycket service, men på helger osv delar man på passen, vilket innbär att det blir MÅNGA hästar när det väl blir ett pass.
Idag är det FN-dagen.
Regn här med..förskräckligt i hagar och närområden men, en connemara som ambo verkar inte ledsen för det..
rätt seg söndag men har eldat i spisen o glott på tv rätt bra avslut på helgen