SCS styrelse avhopp
Oj. är det jag som är sen eller var det längesen?
Någon som vet varför dom valt av avgå från sina poster?

jag sitter i styrelsen men, vill inte debattera här.
vi som är kvar gör allt för att ro båten i land till nästa årsmöte!
Den som har frågor är välkommen att kontakta styrelsen direkt.
okej tack för svaret i alla fall :)

Håller med om att den debatten inte hör hemma här…
Men hemsidan då? den uppdateras aldrig…. någonstans bör vi medlemmar väl få information ifrån vad som händer….
tycker jag i varje fall!
jag kan ju tycka att den debatten hör hemma på vilket diskussionsforum somhelst, sedan kan man ju välja att vara med i den eller inte

Jag gissar på att något hände under Avelskonferansen.

#4, håller med dig ang det. Tycker att SCS medlemmar borde få veta varför folk hoppar av?
Jag undrar om man verkligen kan hoppa av sådär. Medlemmarna har ju gett sitt förtroende och då får man väl förvalta det. Givetvis kan man väl få avgå om man blivit svårt sjuk, men det kan väl inte fem stycken blivit samtidigt?
Det kanske vore på sin plats att köra med "öppna kort" så slipper styrelsemedlemmar (både nuvarande och före detta) dessa spekulationer som naturligtvis vanliga medlemmar kommer med när dom inte får reda på något via den enda komunikationen som finns; SCS Hemsida.
Visserligen Connemaranytt också, men den utkommer ju inte varje dag heller… (tyvärr
)

Har fått höra att det skall stå något om detta i Ridsport, vet ej om det är något av de tidigare numrena eller det kommande.
Det skulle ju vara trevligt om man kunde få reda på vad som har hänt exakt och inte bara lösa spekulationer.

Ridsport !!????
Det är väl SCS medlemmarna som i första hand borde få info.
Ett brev med förklaring till sina medlemmar vore på sin plats om nu SCS vill ha några medlemmar i framtiden…
Detta kan väl inte vara något för ridsport. Dom som har avgått borde väl tala om varför dom valt att hoppa av. Den del av styrelsen som blev kvar kan ju inte ha det lätt heller.