Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1072 ggr
ambo
0

Godförmiddag 8/12 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i Bromma är det kallt och rimfrostigt. Vi har ju återvänt till Lovö och det äger att ha nära till stallet. Vi huserar fram till sommarn i ett 4-boxstall bakom stora Kungsgården. prinsessans gamla stall. Sköter oss själva men hjälps åt. Jag brukar åka ut tidigt o släppa ut ponny o fixa  o sen hem o jobba. Hela byggnaden ska totalrenoveras efter sommarn (slottsförvaltningen) så, i höst får vi se.

igår var vi på Strömsholm maja o jag, öppet hus till gymnasiet 2011. Hon vill dit nu till varje pris..så, nästa höst får man se.

ja på söndag bär det av till Linköping - nån som ska ditGlad

liljegren
0

God dag!

Här på Åland är det vitt av snö och en så där 3-5 minus..

Sitter på högskolan, blev lite smått livrädd när jag insåg hur lite litteratur de har och jag har arbeten som ska vara inne senast söndag och jag, mitt smartskaft, lånade inte med böcker hemifrån (så tungt att kånka på ju ;)) Men som tur är finns det ett annat bibliotek där de har större utbud.. då ska man bara orka knata dit med.. Sitter här ett tag och får upp värmen lite.. Inte för att det är kallt ute, men för att det blåser! Nästan värre det än minusgrader..

Nu i helgen får jag äntligen flytta hem på heltid igen. Har saknat allt där hemma och de få dagarna hemma jag haft har inte vart till så stor nytta..

Önskar er andra en fin dag!