Extra föreningsstämma Linköping 12/12-2010
Info finns på SCS hemsida.
Jag skall dit, funderar på om jag skall kuska med bilen eller ta tåget som mamma tycker.
Är det någon här som skall dit?
Jag skulle vilja åka på det… om man åker med bil, frågan är om man ska åka på lördagen då och övernatta… särskilt om det är sånt här väglag så är det kämpigt att kuska med bil fram och tillbaka samma dag…
men jag vill inte lova att jag ska åka men jag kan suga på tanken. jag vill men det är en bit…
Jag åker troligtvis,bor ju i Norrköping så det blir inget stort projekt för mig!

Måste man anmäla sig?

#4 Nej
Jag hoppas verkligen vi får till en "ny" fungerande styrelse som kan jobba för SCS framtid.
Själv blir man hemma det blir för mycket pengar för att åka så här i jultid. Men ni som åker får gärna rapportera här vad som händer på mötet.
/Kicki

Pga tveksamhet om kallelsen hade gått till 100% korrekt, valde mötesdeltagarna att inte välja en ny styrelse.
Däremot försökte vi underlätta arbetet för den styrelse som kommer väljas på nästa extra föreningsstämma.
Styrelsen består nu endast av tre personer, kommer inte ihåg vad alla heter så jag väljer att inte rabbla upp dem här.
Revisorerna måste nu kalla till en ny extra föreningsstämma, för kravet från medlemmarna ligger kvar. Att kalla till nästa blir alltså deras uppgift.
Personligen hoppas jag att lika många kommer till nästa möte och att vi kanske kan får se ett refferat från mötet på SCS hemsida, eller att det kommer en text i ConnemaraNytt.
De tre styrelsemedlemarna som är kvar är Kristina Blad, Dan-Axel Danielsson samt Kerstin Johansson. Rätta mig om jag har fel.
Bra möte förövrigt tycker jag!
#8 Dessa uppgifter stämmer inte men styrelsens nuvarande sammansättning redovisasr på SCSs hemsida, se uppdatering 12/12.
Sigrid Åberg
sigridpapottan.blogg.se www.pomonaconnemara.se
kommer in med en liten rättelse.
sekreterare Kristina Blad, kassör Lotta Mårtensson och ledamot Katrin Blomqvist-Ilyes kvar i styrelsen.
#7 ännu en rättelse.
mötet ansåg faktiskt att kallelsen var behörigen utlyst, men framförallt revisor Dan-Axel Danielsson (som dock inte var där) hade framfört annat.
hur många var ni som var där?

#12 Den siffran jag har hört sa att vi var 35 st. Det verkar vara en rimlig siffra.