Hjälp mig med pris
Det tar verkligen i att skriva detta men mycket är ren nyfikenhet & sen vet jag att jag är snart 18 och ekonomin räcker förmodligen inte att både köpa en till häst och hyra in två hästar. Men vi säger att det är på ren nyfikenhet för jag klarar inte av att säga ngt. Men är intresserat på ungefär vad jag skulle få för min Kära ponny.
Hon är ett sto född 97 men sparsamt riden. Hon har inte varit tävlad något större pga att inte tiden räckt till för mig. Hon är U: Josefin som är ett duktigt sto som gick MSV B och E: Öxenholms bobby. Hon har lämnat två avkommer varav den ena blivit en kanonhopp ponny ! Hon är underbar i sinnet, skulle aldrig göra ngt illa och lättlärd. Traffiksäker & haft ponnyridning på henne imellan åt och småtjejer i stallet har tagit lektioner på henne för mig och hon anpassar sig efter ryttaren men även inte tråkig för den mer erfarne då hon kan bli väldigt pigg beroende på vad man kräver. Endast tävlad LB men kan mer! Hoppar banor på 1-110 felfritt. Av egen uppfödning. Aldrig några större skador. Blev reservårs champion på rix som 3åring och även efter det visats med fina resultat! Tror även hon skulle passa i dressyren om ngn hade kunskapen och tiden att lägga ner mycket energi på det. Fälttävlan vore oxå en sak jag tror hon skulle kunna bli riktigt duktig i.
Nå? ngn som har en gnutta aning ? =)