Godförmiddag 8/1 2011
snökaoset fortsätter..har kört bort de där små lapparna under bilen vad de nu heter..den ena hänger snett o skrapar i. Kört i oplogade snöställen..Får fixas på måndag lr så.
Jaha, nu har ju kallelse kommit till Årsmöte samt protokoll från 12 dec. Det blir att åka till Jönköping - typ 5-6 timmars bilåka som vanligt med SCS..
Synpunkter på protokoll o kallelse?
Åker ut mot kvällen idag till lille ambo då jag ska kvällsfodra. Han är lite pigg nu behöver mer motion..längtar nog efter en busritt ute med sin matte.
Klappa era gulliga maror!
AMBO.
VAR, tycker du att årsmötet skall hållas någonstans? På vilken ort passar det dom flesta medlemmar bäst tycker du? Alltid är det någon som blir missgynnad!
Jag tycker det är bra att det äntligen blir ett årsmöte överhuvudtaget och hoppas på att det ännu finns medlemmar som vill engagera sig i Connemarasällskapet. Man kan även hoppas på att dom blivande styrelsemedlemmarna inte hoppar av, vid en ev. konflikt , utan försöker att komma överens fastän åsikterna går i sär. Prata med varann och uppföra sig som vuxna människor, i stället för, som det verkar ha varit nu, en massa skitprat och rykten som kanske inte är sanna. Verkar vara på sandlådenivå!
Vissa säger "JAG VET OCH KAN BÄST"och har en attityd som visar att "du vet inget om detta utan, håll tyst" och dom skulle helst av allt vilja bestämma allt själv i föreningen, efter vad jag hört. OBS! Hört!! Men kanske bara rykten!!?? Så kan det lätt bli när inte sanningen kommer fram!? Man bara "tror på en massa rykten!"
Nej, nu får det vara nog med allt tjafs i föreningen. Nu behövs en styrelse som kan få ordning på Connemarasällskapet och som fortsätter att ta tillvara på "Den lilla hästen med det stora hjärtat!"
LYCKA TILL ALLA blivande styrelsemedlemmar!!

Om du åker tåg kan jag hämta dig Ambo, du kan bo hos mig också om du vill =).
Protokollet är visst borta från hemsidan?
Jag hoppas det blir ordning och reda i föreningen nu och att nästa styrelse får arbetsro.
Nu ska jag hem och laga mat!
~Jag tror på ödet~
#1 ja visst är det så Bull, alltid får ngn långt att åka.
#2 Tack gulle dej!