Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 1591 ggr
colleen
0

Connemara nytt????

Skulle inte connemaranytt komma ut under vecka två? Jag har inte fått den? Någon annan som har fått tidningen.

Tycker det är konstigt att kallelsen inte är utlagd på hemsidan???

~Jag tror på ödet~

Punkity
0

Jag har för mig att jag läst nånstans att numret kommer komma ut senare än planerat?

colleen
0

Jo, men läser man info om årsmötet så står det där att den ska förhoppningsvis komma ut vecka två.

Det börjar bli lite brådska med kallelsen för att den ska ut i tid. Man kan undra varför den inte kommer ut på webben? Är den hemlig?

~Jag tror på ödet~

Punkity
0

Så kan det nog ha varit ja.

Jag är lite dåligt insatt, men läser man i den andra tråden (Vad händer i SCS ) verkar det ju som att webbmastern inte längre har åtkomst till hemsidan.

colleen
0

Nej, men den som har kallelsen har ju tillgång till hemsidan och kan lägga ut den där.

Kommer du på årsmötet? Du bor väl i närheten om jag minns rätt?

~Jag tror på ödet~

[AlphLauren]
0

(bak)Tanken kanske är att detta möte också ska ogillas, som det står att föreningsstämman var i Ridsport…Oskyldig

colleen
0

#5 Tyst

~Jag tror på ödet~

[baffinbay]
0

Tänkte precis som #5, om ingen kallelse skickas ut så blir ju även detta möte icke stadge-enligt så det kanske är det som de är ute efter…

monsterpony
0

Personligen kan jag inte se vad som finns att vinna på en sådan taktik, så det tror jag inte. Däremot vet jag vilka fördröjningar som kan uppstå även med de bästa intentioner. Glad

colleen
0

Förhoppningsvis kommer väl kallelsen i nästa vecka. Men varför inte på hemsidan…

~Jag tror på ödet~

[AlphLauren]
0

#8 Naturligtvis hoppas jag att det är så också! Glad

Men jag kände att det slank ur mig inte helt oprovocerat ändå, det jag skrev i inlägg #5 Tyst

Punkity
0

Så långt tänkte jag nog inte riktigt, varpå jag bli osäker varför jag svarade öht Tungan ute

Jag hoppas kunna komma på mötet, jag ska bara i kraft av sjukt fattig student försöka hitta pengar till medlemsavgiften…

[AlphLauren]
0

Nu jäklar är det skrivet på hemsidan i alla fall… lång text! tassarna på täcket, det är inget diskussionsforum för enskilda medlemmar!

colleen
0

#12 Såg det också.

Helst ska väl inte medlemmarna få veta något alls.

Och fortfarande ingen kallelse…

~Jag tror på ödet~

[AlphLauren]
0

och stämman som är 1 månad gammal är arkiverad eller?

colleen
0

#14 Ja, den kan vi säkert beställa om vi skickar ett frankerat kuvert till sekreteraren…

~Jag tror på ödet~

[opalen]
0

det börjar bli kort om tid för stadgegnagaren d-a d att även han hålla stipulerad tid.  men tänk även solen har fläckar.