matchande? :)
hej! :) har för några dagar sen börjat med att göra ett ländtäcke i skolan :)
själva ländtäcket ska vara svart med blå/grå inuti :) sen ska jag kanske ha rosa detaljer. men frågan är vad som ska stå på den? :)
har funderat på att srkiva våra namn "Bella&Moa" eller vad tkr ni?:)
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
"pimp my ride"
hehe, nejdå.. jag tycker dock det är lite roligare med nån kul egen text än namn… det är lite uttjatat…
Hade det varit min häst skulle det nog stått "dressyr är för mesar, det är farten som räknas" eller nåt sånt 
#1 tufft de hade jag inte tänkt på ;) värsta är ju att de ska få plats och att man ska orka skriva med :)
men annars vet du någon bra? för själv så suger man på att komma på :)
#2 tja, jag vet ju inte vad som passar på din pålle. Men det kommer ju mer och mer nu, tex brodyr på grimmor där det står "hungrig", "älskling", "vild" osv….
Kanske finns något sådant ord som passar på din häst? Men det kanske ska vara nåt som händer under ridning i och med att det är då du kommer ha täcket på.
Kanske er inriktning? "dressyrponny" eller "hopp-ponny" kan det stå? Eller nåt i stil med "fullt ös" om det passar?
Eller typ "bred last" om man skriver över rumpan.. 
"se upp i backen" haha äh jag vet inte… hitt på nåt
#3 hahah, ja ^^ men hon är pigg av sig när man rider, men lugn annars :)
så vi har ingen inriktining mer än allmänt, och att vi tränar nh :) men jag får väl tänka lite på de xD hon är ju inte speciellt bred, men "se upp i backen" passar nog ;)