hästmänniskor sökes för att testa hästutrustning
Nu är det så att jag har tänkt att starta upp en hemsida mest nu i början för att se om det finns intresse, där jag till att börja med ska ha en liten försäljning på bla grimskaft, nosludd i fårull , repgrimmor m.m där allt är handtillverkat!
vill höra om det finns något intresse för någon att gratis få pröva ex grimskaft och sen ge en bedömmning på produkten hur ni tyckte den var och vad ni ca skulle ge för det här grimskaftet?
Även om det finns något intresse för att den här hemsidan ska öppnas :)
Det jag framför allt tänker på är att göra snygga hästprylar, personliga , handtillverkade med kvalité.
Tacksam för svar.

Jag kan vara försökskanin
jag gillar kvalite´, testar gärna och lämnar omdöme. rider dagligen ett par connemaror och tränar för tränare. vill se min häst välklädd, det är viktigt för mig.
med hälsning,

Till skillnad från nummer 2 så rids här endast ut i skogen och tas hand om hästar på hemmaplan, funktion är det viktiaste, grejer som inte är bra eller fungerar glöms snart bort.
Välmachade kan jag villigt erkänna att det är det sista vi är ;) (som sagt, funktion framför allt!)
#3. Jag letar hästar & hästmännskor med olika mål, olika utseende, olika intressen m.m du förstår.
Mejla mig så pratar vi mer där !
#2. Läs över :)
tack för svar
som sagt, kul att så många är intresserade.
Mejla så pratar vi mer där!
MVH Hannah
Hej!
Jag kan gärna vara försökskanin tillsammans med min häst! Min häst har tränats och tävlats i alla dicipliner men har haft ett uppehåll på 1,5 år fram till nu och hästen har enbart promenadridits under den här tiden.
Nu är det meningen att sätta igång honom och att han ska vara fit for fight att kunna tävla 4 klasser på ConnemaraRIKS i Norrköping 17-19 Juni!
Mvh Mia
#8 Vilket bra bild-sammanfattning av bra connemara! 
Sommarbilden till höger när du sitter lite okonventionellt på honom såg jag i lokaltidningen för några år sedan och var kul att se igen.

Behöver du fler intressenter så ställer jag gärna också upp =) Pysslar med hobbyridning, mestadels dressyr och uteritter men även lite hoppning, terrängträning och distans.
AKW: Connemaror är bäst! Passar till allt från sällskap, avel och utställning till tävling i western, hopp, dressyr, terräng, galopp, engelska ridklasser, whp mm.
Körning kommer jag dock inte prova på med min, beror mest på att sele + vagn kostar mer än vad hästen är värd 
Dessutom vet jag att Hagens Charlie tävlas i galopp! Han är c-ponny