Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 2225 ggr
monsterpony
0

God eftermiddag 19/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag på er. Här är det 5 minusgrader och strålande vinterväder. Helt fantastiskt! Jag har just kommit hem från en 24-km-runda i fina skidspår. Underbart! Det är så här vinter ska vara!

Nu ska jag duscha och ta rätt på tvätt och laga mat och plantera om blommor och fixa en massa annat hemmapyssel.

Ha en skön lördag!

RC71
0

Magiskt vackert men KALLT! -25 i morse , men nu är det bara -15.

Har skott och verkat mina pållar i dag samt kört Junior till Enköping på träningsläger. Stackaren har åkt så mkt lastbil, så han glömt hur man backar ur en vanlig transport Glad

#0 Låter underbart!! Mina skidor står fortfarande kvar i garaget….Ska baskemej plocka fram dom nu när det är lite längre dagar.

Akerberg
0

Sooligt och fint här idag med, så var tvungen att åka upp en sväng till stallet ;) Hur kallt det var där vet jag inte (-10 hemma när jag åkte), för termometern är död (ihjäfrusen?) men inne i stallet var det -4, och det kändes som rena värmeböljan när man kom utifrån =O

Till Snörpas stora förtret stod det dressyr på schemat idag, inte alls poppis, och det tycker inte jag heller, så det blev bara 20 minuter innan vi smet ut i skogen iallafall Oskyldig

[MaritWal]
0

I morse när jag åkte till tidig frukost hos hästarna så annonserade de i morgonradions "stenkakeskivorprogram" upp namnet på nästa låt: "Om 100 år blir det återigen vår". Nej!!! tänkte jag och såg att det var minus 20 grader kallt fortfarande.

Men det gick upp till -7 och i solen kändes det rätt skönt! En fin skidtur och nu kommer sonen med sin lillson på middag. Härligt!

[baffinbay]
0

#2 Ihjälfrusen termometer, aj aj aj :´(