Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 2267 ggr
Sassenach
0

God Morgon 3 mars 2011

Morgon!

Det haglade lite i morse när hästarna fick frukost, men nu ser det ut att klarna och bli en strålande dag över roslagen.

Träningsvärk i ryggen efter lite mer kråkmotion än vanligt, + ca 40 på en yoga boll framför tv. Det tar mycket speciellt om man sitter och gör cirklar med höfterna.

På jobbet är det ännu en lugn dag. När jag kommer hem blir det stallrally och Kråkmotion. Han börjar kunna det där med bootsen nu den gode Kråkan. Bara man öppnar karborrknäppningen, så lyfter han framhoven på den sidan man står.

Ha en bra dag!

Sassenach
0

Hoppsan vad många det blev…Skäms

RC71
0

#0 Du verkar vara hurtigt morgonpigg med så många trådar! Skrattande

Här är det inte piggt. Har lejt in förstärkning och skall strax bege mej till ridskolan.

Godmorgon!

[AlphLauren]
0

Hahah du är på hugget idag!!

Här skas snart åka till jobbet! Sedan blir det väl stallet ikväll. Måste mocka boxen känner jag. Det var typ två veckor sedan sist! Okej nu går ju pålle på lösdrift men jag har en box också som jag ställer han i före och efter ridning och då blir det lite kiss och bajs i den oftast. Brukar mocka en gång i veckan men nu har det inte blivit av…

Så får se om det blir lite ridning också :)

Sa jag att jag skulle flytta pållen? Ska stalla in honom för att kunna reglera matintaget. Så då gör jag det närmare norrtälje + att för samma pengar får jag lite mer lyx (tvättmaskin, spolspilta, ridhus osv…)

monsterpony
0

#3 Och mer mockning…? Flört

Här var det full fart på god morgontrådarna märker jag. Glad

Här hade det till min förvåning kommit några cm snö uppe hos mig i morse (och några mm nere vid jobbet), så jag känner mig rätt sugen på att ta en skidrunda i kväll. Frågan är om det är ljust nog att hinna med 15 km-spåret, eller om jag ska hålla mig i elljusspåret och om jag i så fall ska köra 9 eller 11 km… Hm… Jag tror jag avvaktar och ser hur formen och föret och dagsljusmängden känns.

ambo
0

godmorgon

Gråmulet o tappad framdoja (igen)..på ambo.. så irre som barnen säger. Upphittad på hemvägen med snowgrip o allt. han brukar aldrig tappa skor men de där snowgripsen ställer väl till d kan tänkas.

Men det är ändå dax trimma alla så..få fatt i hovis innan helgen då

Vi satt me TDB o bokade tävlingar i vår - det blir en hel del både häst/ponny kul värre!

Gräddade våfflor igår till middag - nammis!

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här fixas det med hemsidor, både synligt och osynligt. Mulet o trist ute, tråkigt! Igår var det jättehärligt vårigt :D

Skickar med en bild på Snörpa från igår :D Jag frågade henne om hon tyckte det räckte med rundan vi tog ;)