Godmorgon 21 mars
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En helt vanlig jobbarmåndag väntar. Fem hästar som skall snyggas till om hovarna. Lite gråmulet och blåsigt här i dag men det töar för fullt.
Godmorgon från
Lotta 
Godmorgon!
Vårljuset gör allt genast lite lättare även vid duggregn och +1. En god dag önkas er alla. /M

Glad vårdagjämning på er alla! Från och med nu kommer jag att ha gott om ljusa timmar jämfört med sydligare breddgrader. Mulet och varmt har vi och smältvattnet rinner i floder även här. Det blir nog begränsat med skidåkning framöver, men jag har hunnit med 75 mil i vinter, så jag ska inte klaga.
Ha en skön dag på er!

En ny vecka som börjar med administration… jag har en massa reseräkningar och utlägg att fixa som har släpat efter. MEN då är det gjort sedan!
Igår fick pållan gå ut med polarna igen, vilket sammanföll med att den värsta isen försvunnit. Hon blev ju sparkad i hagen för någon vecka sedan varav två sår var lite läskigt placerade på benen, så hon fick ta det lugnt i grushagen ett par dagar, medans allt återgick till det normala. Hon var rätt stel efter smällen (men vem är inte det med värsta lårkakan på baksidan av låret), men aldrig ordentligt halt. Jätteskönt!
Veckans mål är insittning på torsdag. Det ska bli så spännande!
grått här också..försöker leta snyggt marktegel/murtegel till mitt lyxjobb i norrstockhom. Växthus tillverkat i England..ska sätta dit grind även på stället, tillverkad på Lundby
connemarakontakterna går igen överallt haha
Annars rullar d på, Amboboy är pigg som en liten krutdurk, upphavrad inför tävlingarna/träningarna. Musklad o snygg i kroppen nu gullisen. Kör en lätt b Södertörn regional på söndag, vi tänjer låångsamt uppåt. En klass bara och sen hem. Återstart lätt A 9 april Årsta-runsten. Samma där, en klass och sen hem.
en vår fylld med tävlingar/träningar både Ambo o Prisse varvat. Ambo o Maja ska till JUmpclub på kurs oxå 15-16 april. Nåt nytt, men det ska ju va superbra.
#3 spännande på torsdag då!
fortsatt bra måndag på er