Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 598 ggr
Sassenach
0

God Morgon! 2011-03-29

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morgon!

Har varit och motinerat mig själv nu på morgonen efter som jag inte gjorde det igår kvällSkäms. Kråkan och jag var dock ute på kvällen igår, han ville vända och gå hem när han fick syn på en jordhög *suck*. Det var fortfarande ganska halt uppe i skogen, så jag får väl se om jag vågar rida på vägen imorgon.

Idag är det ganska lugnt på jobbet, men när jag kommer hem blir det rally då jag skall på LRF möte i kväll.

Mulet över roslagen just nu.

Ha en trevlig dag!

Kjerulfia1
0

Idag var första morgonen på över en månad som jag inte vaknat långt innan klockan och vart pigg!

Mulet idag, och något litet vitt verkar leta sig ner. Hemma har jag upptäckt att det finns både krokusar i gräsmattan och tulpaner i söderrabatten. Påskliljorna i skogsbrynet satte jag ju själv så dom visste jag fanns innan. Rådjuren har inte upptäckt varken krokus eller tulipaner än, så nu ska det inhägnas!

Idag får Gittan lata sig. Hon var så duktig igår när vi tömkörde i naturen! Traskade över trädstammar, skuttade över vad man skulle kunna tolka som ett dike Kyss och svängde när matte tyckte hon skulle svänga. Men det här med snö…. DET var ju skumt att gå över ! De är för roliga… Tungan ute

AnnaB
0

God morgon,

gråmulet o blåst ute…..

Bandagerat om cheesens karledsår…. m a o ingen dressyrtävling på lördag då…

ambo
0

godförmiddag, hemma efter stallbestyr..första rundan vill säga. Det är ju kollektivt o nu flyttar en så vi är bara 2 kvar..varav ena ej kan fixa dagtid alls. Ja det funkar fram till sommarn iaf. Vårt stall ska ju tömmas o renoveras.

Nu till Uppsala me släpet o flytta hem grejor då en son ska ta sabbatsår o resa utomlands mm. Jag sa innan att man åker med lätt packning i studentrummen men..det är massor av prylar samt möbler suck han har släpat hem från second hand osv..

Vi ska åka me ambo o checka så allt är okej nu innan vi startar/tränar honom vidare  i hoppning. Han får dressaga o gå i skogen tills dess. Blir om ca 2 veckor.

Näpp, off we go (tar sats)