Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 912 ggr
Kjerulfia1
0

Godmorgon 6/4 2011

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag var jag uppe innan tuppen. Vaknade 0330 och kunde INTE sova… Irriterande som sjutton. Efter att vridit mig en timme så gick jag helt enkelt upp.

I eftermiddag blir det ett tidigt stallpass eftersom jag kommer att vara MYCKET tidig till jobbet. Härligt, eftersom jag inte sett pållan på två dagar.

Jag har nämligen varit i Järvsö på tjänsteresa. Inte åkt skidor eller fikat hos Lill-Babs, utan på Rovdjurscentrat och Järvszoo. Jättekul! och fram kom jag i tid och även hem, även fast det var två tågbyten på vägen. En chansning som gick hem den här gången… peppar peppar!

Nu ska jag fixa morgonmacka och sedan pallra mig iväg till jobbet.

Sassenach
0

Morgon!

Tillbaka på jobbet efter en ledig dag för kurs med LRF, "Du som nybliven förtroendevald". Fick med en liten fin bok hem om ideella föreningar och en fin lite utbildningspremie kommer på posten.

Idag blir nog en lite småstressig dag på jobbet, men annars lugnt.

När jag kommer hem blir det stallrally och förhoppningsvis lite Kråkmotion.

Ha en bra dag!

monsterpony
0

Även jag har varit halvflitig på morgonen och gick upp lite tidigare och tog mig en joggingrunda. Inte så lång, men det gäller ju att börja lugnt och bygga upp sig gradvis. Jag ska satsa hårt på börja lugnt i alla fall tror jag.

Idag ska jag försöka hinna labba lite och skriva en ansökan. Lagom kul, men det hör till jobbet, så det är bara att bita ihop antar jag.

Ha en skön dag på er.Glad

[AlphLauren]
0

Nu finns proppen till RIKS uppe!

Sassen: Vad ska du ställa upp i?? Jag ska nog åka i alla fall, pållen känns så bra just nu i alla fall Cool

[AlphLauren]
0

dubbelt inlägg fasiken ;)

Sassenach
0

#3 Ridklassen, WHP och ev. utställningsklass. Ser ut att bli fredag- lördag. Samma dagar för dig?

Såg att det var en massa ridklasser, är det någon som vet skillnaden?

[AlphLauren]
0

Skillnaden finns om du går in på "beskrivning av ridklass och whp" som ligger på samma ställe som proppen.

Det är en klass för unga hästar

En klass för unga ryttare

En open (AA - all ages) för nybörjare (ej placerade i LB)

En open -''- för ekipage placerade i lb eller högre

WHP är open nybörjare (ej placerad 80-100cm i sin kategori c, d, häst)

WHP open för ekipage placerade i samma ovan nämnda :)

[AlphLauren]
0

Jag tänker mig nog samma klasser som du men är även lite sugen på dressyren på lördagen (LB endast).

Jag kommer nog åka ner redan på torsdagen. Vill inte resa så länge för att komma fram och direkt rida ridklasser :)

hanna-norrk
0

Ska ni ha boende i år med Mia?;)