Godmorgon 17 april 2011
Godmorgon!
Idag fick jag hjälp med utsläpp av hästarna så jag har ägnat morgonen åt att röja här hemma. Det behövdes verkligen. Sopade upp (skonade grannar från dammsugarljud en tidig söndagsmorgon) hö i hallen som skulle räckt till en fodring nästan, hehe. Vida stövelskaft är inget vidare (sic!) att ha i stallet.
Nu ska jag bara gå igenom lite pappershögar på skrivbordet innan jag åker ut till stallet. Efter lunch bär det av till träffen med Connemara Öst.
See you!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, nu är det jag igen..
I skrivbordshögarna hittade jag ett nr av veterinärernas facktidning som jag så klart började bläddra i. Hittade mig själv och Bolzano på bild. 
ELS, MrsM och fler som nog får tidningen kan på sid 8 i nr 12, 2010 njuta av Bolles bak på ett foto som min stallkamrat Suzanne tog vid kastreringen i höstas.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken härligt strålande dag!
Nu snart bär det av mot stallet. Idag blir det hjärngympa för pållan. Markarbete på långa tyglar. Vi ska repetera det vi lärde oss på kursen förra helgen. Sedan ska jag se om jag får till några trevliga kort också. Mobil i all ära, men med kompaktkameran blir det bättre.
I eftermiddag styr den Blå pilen mot Mustang och connemara öst.