God Morgon 2011-04-18
Morgon eller dag kanske det skall vara!
Vaknade av väckarklockan halv 6 imorse, skulle igentligen ha kravlat mig upp och motionerat mig själv, men det gick trögt. Plockade ihop en massa räkningar istället (mycket roligare… nej).
När jag skulle åka till jobbet tittade katten anklagande på mig; "Skall du åka från mig nu när jag är alldeles kelig??" Så nu sitter jag här och väntar på att det skall finnas något att göra.
På lunchen skall jag tvätta bilen, måste ju vara fin när den skall säljas. När jag kommer hem blir det stallrally och Kråkmotion. Vi skall nog ta samma runda igen, se om han uppför sig lika bra när han passerar hagen med Kallblodstravarna igen.
Ha det gôtt alla connemara människor!

God eftermiddag på er. Efter en söndag av kontinuerligt stril-regn är det nu betydligt bättre och till och med lite solglimtar ibland.
På jobbet är det lugnt och fridfullt för alla nordmän har dratt på hyttan över påsk. 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Goddag!
Underbart väder idag, strålande sol, vindstilla och 15 grader varmt =) Passade på att rykta Snörpa utomhus o njuta av finvädret och sen skrittade vi en runda på 40 minuter för att känna på henne efter helgens distansritt, kändes toppenbra, pigg och glad tant som vanligt!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God kväll!
Vilket härligt väder det har varit idag! Idag blev det promenad i den backiga kohagen tillsammans med den lilla stora vita trygghheten Aegir (skimmel isis som Gittan gillar). Målet var att klättra lite, men jag blev ju tröttare än Gittan
. Det var iallafall skönt att komma ut!
Bilden tog jag igår.