Goddag 2011-05-25
Hej allihop!
Idag har jag varit duktig och putsat ett fönster. Gjorde några också häromdagen. Har inte putsat dem ngn gång sedan jag flyttade hit för nästan tre år se´n!
Tycker liksom att jag har haft viktigare saker för mig. 
T ex köra röjsåg och trimmer i hagarna! Jättekul! Det blir så snyggt och håller man efter sly och ogräs kontinuerligt så får ju gräset en chans att bre ut sig bättre.
Om det är ngn som undrar hur det gick med Bolles öga så gick det bra utan Strömsholmsbesök. Antagligen lyckades klinikvet få bort det osynliga skräpet under ögonlocket.
Nu ska jag laga lite lunchmiddag och sedan blir det stallaktiviteter till sängdags. Rida ut på Windy, leka på volten med Arizona el. Bolle och kanske trimma lite till.
Måste fixa till ett huvudlag med bett till Arizona också. Hon har fortf. inte haft bett på sig.
Kanske träffar jag ngn att fika med utanför stallet. Fint vi har va?!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#0 Ser väldigt mysigt ut, vi borde piffa upp utanför vårt stall med! Bra insperation & kanske ett projekt för framtiden.
Här i Norrköping gjorde jag stallsvängen i morse, blir så när man ska jobba till sent på kvällen.
Cillen & jag trimmar på för att kunna vara med på Riksen, jag har sån presenationsångest så fort jag ska tävla nu för tiden, himla jobbigt.
Men hon är duktig och gör sitt allra bästa:)

#1 Försök att inte ha prestationsångest. Gör ni ert bästa så kan ju ingen begära mer. 
Jag har äntligen tagit mig igenom 40 tentor. Först trodde jag att jag gjort för lätta frågor. Sen trodde jag att det blivit alldeles för svårt. Och sen lutade det mer åt för lätt, så i genomsnitt var det kanske lagom. Det beror lite på hur den andra lärarens frågor går. Det är lite åt det för låga hållet på poängnivån nu.
I morgon drar jag söderut till myskoxeland. Får se om jag får syn på någon lurving.

#0 Vi har det bra fint vi!
Inget stall i dag varit i Grisslehamn på bebisträff istället, var mysigt det med i fina vädret.

#0 Jättefint! Du är välkommen hit och stablestyla också !
#0 Ja, det såg mysigt ut. Vad bra att det gick fint med ögat. Det är alltid så trist med skadade hästar.
Det blir kanske Färöarna på lördag i alla fall… Det verkar som om det slutat aska. Nu hade jag nästan ställt in mig på att inte åka och ägna mig åt hästarna istället.