God förmiddag
För varmt och torrt? Här behövs det i alla fall vatten. Vi får annars lägga om betesplanerna. Tur att det finns reservmark, men man måste då arbeta med att se över stängsel…
Dottern är hemma, men sjuk, så allt vi skulle hinna med hostades bort.
Hoppas att ni håller er på stranden!
Fin sommar i alla fall! Och så lång den ser ut att bli!!! Bikiniväder i april även i denna del av landet!

God eftermiddag på er.
Här på Svalbard strålar solen dygnet runt och det är några få behagliga plusgrader och en frisk vind. Helt fantastiskt ställe. Jag kan verkligen rekommendera det, men det är inte så snällt mot plånboken tyvärr…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj vad exotiskt att besöka Svalbard. Du får beskriva hur det är!
Jag var för två veckor sedan på Färöarna och såg att det inte var lika exotiskt som jag trodde. Men ändå fantastiskt och jätteroligt att ha besökt!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godafton!
Ja, här på östkusten har vi ju haft en dunderfin vår och sommar hittills. Nu när jag åkte hem från stallet vid 22-tiden så var det 20 grader varmt och ljumma vindar. Men, det är ohyggligt torrt. Det kom en mkt kort regnskur norr om Norrtälje där jag var idag, men vid stallet söder om stan har det inte kommit en droppe på mkt länge.
Denna vecka har jag hälsat på "släkten". Pappsen till Bolle i måndags och Arizonas morfar idag. Besökte också en lillebror till Bolle och en morbror till Arizona. Äh, kom på att de är släkt hela bunten nu, på ena eller andra sidan…

Bifogar bild på ettåringarna efter Cedrick o Chancen.