Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketttävling-utställning-och-evenemang
Läst 3377 ggr
monsterpony
0

2011 Riks Awards

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då börjar man så smått smälta alla intryck och sortera igenom alla bilder. Jag tänkte att jag skulle ta och dela med mig av lite intryck och dela ut lite extra utmärkelser till några av alla duktiga deltagare…

Först ut är…

Årets färg 1: Hagbard. Den fläcken är bara såååå häftig!

monsterpony
0

Årets färg 2: Castle Verdi. Brun BIS vinnare förtjänar en utmärkelse för sin insats i kampen mot färgfördomar

monsterpony
0

Årets utmaning: Fota mörka hästar inne i ett ridhus. Självlysande ögon blir så läckert dessutom…Flört

monsterpony
0

Bästa prisraggare: Tina Nerlund och Ulla Gunnars! En hel lastbil full med priser kom de med. Jag pratade med någon mamma som tyckte att det var så trevligt med Connemarariks för det var alltid så fina priser. Bra jobbat! Er insats är mycket uppskattad!Glad

monsterpony
2

Årets puh!: Lofty Lovely Rambler efter sin dressyrinsats. Flört

Kul att det blev bra poäng i utställningsklassen som hon blev efteranmäld till också.

monsterpony
0

Vädertåligast: Hagens Zinzano. Enligt uppgift var hans mamma likadan och kammade hem ett BIS på sin tid genom att vara helt oberörd under åska och hällregn.

monsterpony
0

Årets Yeeeha! 1: Starrhults Bossanova. Rejält taggad i ridklassen. Stark insats mitt i betäckningssäsongen.

monsterpony
0

Årets Yeeeha! 2: Hagens Rosmara. Stenkul att vara ute på tävlingsbanan med matte igen! Skrattande

monsterpony
0

Årets Yeeeha! 3: Lidens Mr Li. Gav järnet varje gång ärevarvsmusiken drog igång.

monsterpony
0

Årets Yeeeha! 4: Wal's Coromant. WHP var stenkul sa Coromant! Den hade man gärna ridit en dags jakt på. Cool

monsterpony
0

Stenhårdast miljöträning: Arda's Sprinter och Holmtebo Yeats. De två fyraåringarna i ridklassen fick genomföra sina individuella program i ösregn, åska och med paraplyer runt om som grädde på moset. Läbbigt! Skrikandes

monsterpony
0

Bästa sliding stop: Arianna i hoppklassen. Nästa försök och de andra hindren gick mycket bättre.

monsterpony
0

Årets tappraste: Alla hästar och ryttare som deltog i hoppningen på söndagen. Lerigt på framhoppningen, halt på gräsbanan och blött, blött, blött. Sällan har jag varit så glad över att jag inte hade någon ponny att tävla. Vilka hjältar ni var både hästar och ryttare! Lite lera på benen var inget de lät sig stoppas av…

AnnaB
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Roligt du delade med dig av dessa bilder! Glad

GE
0

Jättefina bilder!

[AlphLauren]
0

Oh vad kul med bilder och egna utmärkelser! Zinzano kommer bli glad och ska få en extra morot för att han är så vädertålig!

Kul med infon om hans mamma också! Kyss

Akerberg
0

Kul med bilder för oss som inte var där!

[MaritWal]
0

Detta börjar bli en jättebra tradition. Tack monsterponny! Coromant är verkligen jättehäftig när han trivs!!! Det såg han verkligen ut att göra på både ridklassen och som man sa på WHP. Jag missade den p g a jobb… :(

RC61
0

#5 Vilken härlig bild på en härlig ponny! Hagens Zinzano är en riktig favorit hos mig. Han är så underbart typad och en sådan man blir riktigt glad av att se!

RC71
0

#2 Glad Vi tacka och bugar för utmärkelsen ! Stallets mest lättbadade färg… Skrattande

monsterpony
0

#15 Det var Anneli Dahlskog som berättade om Flora. Kul historia om hur alla andra hade stått och krupit ihop och kurat medan Flora bara njöt av att visa upp sig.

#17 Tack! Det är fritt fram för andra att fylla på. Mina utmärkelser blir ju lite beroende på vilka jag har passande bilder till… Skrattande

paulinadressyr
0

Vad glad jag blev när jag såg att min ponny fick en utmärkelse som "årets färg" Hagbard med fläcken ! :D Synd att han inte ville springa framåt på dressyrbanan så att han kunde visa sin underbara gång ! :(

monsterpony
0

#21 Bättre lycka nästa gång! Han såg väldigt fin ut tyckte jag, så jag hoppas att man får chansen att se honom igen. Glad

-AKW-
0

Tack för fina bilder!