Trevlig midsommar 2011!
Så var det midsommar igen
.
Imorse var det jag som släppte ut hästar. De flesta går ju ute, men det är några som står inne på nätterna så det går ganska fort.
Nu blir det till att plocka ihop saker och snart bege sig till årets midsommarfirande.
Hahaha god ölig midsommar på alla :):) Själv vill jag ha kött och vin ikväll! 

Glad midsommar på er allesammans. Här började det med sol, nu är det mulet, men det ska väl bli tillräckligt bra för att grilla till kvällen.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Trevlig midsommar alla! ….. en annan ska jobba… 
Pustar ut i stuga med mobila enheten, efter enorma mängder mat under dagen..mest potatis o sill av olika sorter..lyssnar på bandet som spelar på vår midsommaräng - samma program sen 60-talet i vårt stugområde - hjälp nu tvingar min son Erik mej att gå ner oh kasta pil! Han vill vinna priser där..ja hej sålänge
#5 Fin!!!
Har jobbat 7-16 sedan fotade jag och min kompis varandre litegranna. Första barbackaturen på Fendi och det gick ju galant!
Nu kom jag nyss hem från fäbodstugan, vi var dock inte i vår stuga utan hos grannarna (grannar både hemma i permanenta boendet och i stugområdet sedan generationer tillbaka). Resten av familjen är kvar men jag ska jobba imorgon med så jag fick ta djuren då jag ändå gör tidig kväller :)
Glad midsommar på er!!
En till bild :)