Nya Zeeland Connemaras
I december sticker jag 6 veckor till Nya Zeeland och ska bila runt en hel del både nordön och sydön…
Jag har via länken på SCS hemsida kikat lite smått på Nya Zeeländska uppfödares hemsidor och funderar starkt på att kolla upp adresser och maila och fråga om besök.
Är det något som folk här skulle tycka vara kul att höra om sedan? Eller är det någon här till och med som har någon kontakt "down under"?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättekul! Jag läser/hör gärna vad du varit med om!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det blir något för connemaranytt…! 
Absolut något för connemaranytt, gärna med bilder också !Det blir vi glada för, vi behöver fler bidrag för att fylla tidningen med intressanta artiklar och historier. Så alla ni som har connemaror, bidra gärna med era berättelser och bilder från resor, tävlingar, vardagliga livet etc etc.
var skickar man bidrag till connemaranytt? till vem alltså? jag har skrivit ner en liten grej redan men veti 17 om det går att banta mer dock. det kanske blev för långt…
Citat från hemsidan angående artiklar till connemaranytt.
"Bidrag kan mejlas till Viveca Wigelius-Aronsson på epost: red.connemaranytt snabela hotmail.com. Bilder bör vara i minst 300 dpi upplösning"