RPAF
Jag har frågat förut och jag frågar igen för att jag är så glömsk!
Hur går det med den hemsidan egentligen? Är det inplanerat någon aktivitet i sommar? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag undrar också 

Me too
!
hejpå er, är det vår lokalförening öst ni menar eller? vi planerade nog inte in någon aktivitet, vad vi pratade om, vad jag kommer ihåg, var att vi skulle själva starta upp och dra i det vi ville? jag har kollat lite på långritt i höst, men inget är bestämt.återkommer med det. hemsidan är jag osäker på vem som skulle dra i. vi var ju rätt så glada under mötet så minnet sviker nog lite på en pga av detta. vad kommer ni i håg? hemsidan?
Nä inte C-Öst. Det är Roslagens Ponnyavelsförening vi funderar över. Dom brukar ha roliga utställningar varje år men det är svårt att veta när man inte får någon info på deras icke fungerande hemsida som inte fungerat på ett par år nu. Men innan hade dom i alla fall en websida med datum och mailadress att maila. Nu är hemsidan tillbaka men ändå "offline" känns det som!
Vore kul med en utställning "här hemma" i sommar :)
Hej!
Blir troligen utställning men inga datum fastställda ännu!
RPAF finns på facebook eftersom hemsidan inte är igång!
Skriver här när jag får höra datum för utställning!
Smart med facebook!! Jag har bett om att få joina gruppen nu ;)
Jag vet att det ska vara kvalitetsbedömning och treårstest på Rånas Stall, Rånäs (Rimbo) söndagen 7 augusti. KG Svensson är domare för hoppningen, exteriör och gångarter vakant. Sista anmälan 17 juli tror jag det var. Kolla med Helena Jansson, Norrveda gård, Vätö.

#7 Det vore ju fenomenalt! och skönt att slippa åka till Sundsvall…
Jag kom på att jag står ju i samma stall som en av "systrarna Norrveda" så har pratat med henne nu och hon ska säga till så fort hon hör något :)

Någon som har sett någon mer information om eventuellt 3-års test i Rånäs? Jag har letat på ungponny och rpaf, men inte sett något.
#7 skrev att den 17 eventuellt är sista anmälningsdatum, det börjar närma sig…
Jag har en propp till 3-årstest den 7 augusti. Meddela mig din epost, kan jag skicka den vidare.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~