Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 2001 ggr
[Hagalyckan]
0

Connemara Nytt

Har nummer två kommit? Jag har ingen fått i min brevlåda.

Sassenach
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan trösta dig med att ingen har fått nummer 2 ännu. Den är dock på gång.

[Hagalyckan]
0

Den som väntar på något "gott" får tydligen vänta länge!

Sassenach
0

OM man visste att materialet kom in innan manusstopp och inte efter, så skulle man kunna garantera att tidningen kom ut inom tre veckor efter manusstopp. Men på detta nummer hade vi manusstopp den 21 juni och det sista materialet kom in 21 juli.

Manusstopp nr 3; 1:a September. Välkomna att skicka material till red.connemaranytt@hotmail.com

Akerberg
0

#3 Vet precis hur det är… har också hållt i en medlemstidning. Hopplöst att få in material i tid…

colleen
0

Nu brukar ju faktiskt inte tidningen komma förrens efter sommaren, så jag tycker inte att det är något konstigt med att den inte kommit än Skrattande.

~Jag tror på ödet~

[AlphLauren]
0

Jag har ingen koll på när den ska komma, jag blir glad när jag ser den i brevlådan bara.

MEN. Medianörd som man är efter att ha läst det på gymnasiet och jobbat under liknande omständigheter. Manusstopp är manusstopp!

Är inte materialet inne så får det vänta till nästa nummer.

Jag bangade nu att skicka in en artikel då jag var 3 dagar för sen efter manusstopp.

Med facit nu hade jag kunnat skicka in i alla fall med gott samvete.

monsterpony
0

#6 Visst är det så. Å andra sidan är det kanske roligare att kunna skicka ut en full tidning än en med bara en artikel (och kanske få skit för att den är för tunn)… Det brukar ju vara så att bidragen är utlovade och kommer om man bara väntar nåååågra dagar till… Flört

Själv brukar jag skicka när jag har något och kommer det inte med så kommer det fler nummer. Men då kan vi se fram mot en artikel från dig i nästa nummer med andra ord… Flört

Punkity
0

Imorgon lär den trilla in i brevlådan, skymtade mitt nummer i postsorteringen i eftermiddags Glad

-AKW-
0

Min kom igår. Glad