Stallplats i stockholm
Hejhej! vet inte ifall detta är rätt sida att lägga ut detta på men testar :) Någon som vet ett stall med boxplats i stockholm, närmare bestämt upplands-bro med gångavstånd/cykelavstånd från gymnasiumet Säbyholm? Skulle vara stor hjälp! Mvh Olivia
Haha oj, måste ha varit lite trött. :$
Men det finns många andra hästsidor + att du kan annonsera ut på övriga djursidor som offtopic. :D
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Vårt "sommarstall" St Ekeby Gd ligger där! Gång/cykelavstånd :-) Finns även Lilla Ekeby Gd intill. Du kan kolla på www.stallplatser.se Stockholm Västra så hittar du St Ekeby Gd. Ett väl injobbat kollektivstall med stor mängd ljuvliga ridvägar med mkt sand. Ridbana o litet ridhus. Ej så många yngre direkt..Lilla Ekeby drivs av privat stallvärd.
Finns oxå ett nystartat privat litet stall i Lindormsnäs med 8 boxar ca 3 km från Säbyholm med tillgång till samma ridsystem. ridbana.
Lycka till
har hittat :D lilla ekeby ;)
Va bra! Där blir säkert trevligt! Vi är kvar till 1 sept på St Ekeby o återgår till Lovö över vintern. Kmr tbx nästa sommar! Kom förbi om du vill, en vit ponny och en rödbrun stor går i "gårdshagen" vid stallet :-)
#6 vad kul! PM:ar dig nu :D
Hej
Vet ett stall i Håbo-Tibble som har en ledigplats. Drivs kollektivt. Litet stall med tot 4 boxar.
Maila mig ditt nr så kan jag skicka det vidare till stallvärden.
Jaha men som jag ska så ska de ligga i bro och Har hittat
Ursäkta mig då.