Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 744 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2011-09-01

Morgon!

Nu är det höst enligt kalendern, känns det som höst? Här skiner solen, men det är lovat regnskurar idag.

Fick lite sovmorgon idag, hovis kommer vid nio, så jag har tagit halva dagen ledig. Ny hovslagare är det oxå, vår ordinarie ligger på sjukhus, har träffat honom en gång och han verkar vettig, vi får se hur det fungerar.

Skall nog försöka mocka innan jag åker in till jobbet. Sen är det höhämtning och Kråkmotion som gäller.

Ha en bra dag i connemara Sverige!

[AlphLauren]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men har inte du och jag samma ordinarie hovslagare? Ligger han på sjukan? Why? :(

Kjerulfia1
0

God kväll! Jag är fortfarande proppmätt efter pizzamellis, som blev ett akut måste efter en heldag på klinik. Varför glömmer man alltid att ta med sig matsäck när man vet att det kommer att behövas?

Som sagt var, har varit på kliniken på återbesök med pållan idag. Glädjande besked, det verkar som att allt går i rätt riktning. Hon vägde väl inte så mycket som jag hade hoppats, men hon hade gått upp lite granna iallafall, och tunntarmen var inte alls lika förtjockad som förra gången.

Men så var det det här med att åka hem. Hon tyckte det verkade onödigt att gå in i transporten, så nu blir det bannimej lastträning framöver.