Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävlingsresultat
Läst 2083 ggr
Calvaro
0

Fälttävlansmästerskap

Ingen som vet hur det gick igår?

SpinwayCoronaFan
0

Var du inte där?

Jag hade hoppats på en rapport. Man vill ju gärna ha lite mer info än resultatlistor, eller hur?

Calvaro
0

Nä jag hade ju storslagna planer på att åka dit med kameran i högsta hugg men en bebis med magknip satte stopp för det. Hoppas någon annan var där och kan lämna rapport.

Var och tittade på 3-årstest idag istället och såg Rotenäs Casanova och Holmtebo Urchin delta. Casanova fick om jag hörde rätt 99887 (hörde ej galoppen) och 6-7 i hoppningen. Urchin fick också 6-7 i hoppningen och blandade 8or och 7or på exteriören. Lyssnade bara med ett halv öra då så jag vågar inte säga någon ordning.

Nu på eftermiddagen så skulle Ängaskogs Embla gå kvaliten men jag kunde inte stanna så länge. Det var även en ridponny ue. Juno Rory som skulle vara med på eftermiddagen.

[Hagalyckan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vet hur det gick, var där med kameran i högsta hugg och delade ut pris. Rapport kommer i Conn nytt men vann gjorde Halle Salix e. Ashfield Cathal Crobdhearg och Amelia Karlsson, två Charlotta Stefansdotter och Ekhagens Miracle of Love och tre Othilia på Lowis Trocadero.

Calvaro
0

Vad kul!

Tack för rapporten!

monsterpony
0

#3 Tack för snabb-rapport. Ser fram emot att läsa nästa nummer av CN.

[kilibeg]
0

Ett sådant kul initiativ med connemaramästerskap i fälttävlan!Cool

[MaritWal]
0

Det står att det är ett sto, men visst är det en valack? I alla fall när man läser Aramennocs sida.