Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 1665 ggr
[Hagalyckan]
3

VARFÖR?

Var är tråden om ungponnychampionaten?

Censur?

Akerberg
0

Bra fråga…. Ska leta efter den (JAG har INTE tagit bort den)

[Hagalyckan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack.

[Hagalyckan]
7

En liten fundering så här när tråden nu är tillbaka.

Om det inte var Lina som tog bort den, så finns det en ansvarig till för sidan!

Frågan är då återigen VARFÖR?

[Hagalyckan]
7

Ser att censuren varit framme igen och tagit bort en hänvisning till ett officiellt dokument som alla på årsmötet fick sig till livs. Kan beställas från SCS sekreterare!

VARFÖR?

GE
8

#4 Jag såg också det. Kikade in på fokuset innan jag skulle åka till jobbet i går kväll, och tänkte att jag skulle läsa den under natten. Då var den dock försvunnen. Bugg i systemet som gör att inlägg kommer och går, eller är det någon som sitter plockar bort, det är frågan?

Nu råkar jag ha minne för somliga saker, tex hemsideadresser, så jag hittade den ändå. Ingen direkt kul läsning….

Qrumeluren25
5

# 4 o 5. Ja, varför? Det dokumentet innehöll inga hemligheter. Möjligtvis borde den som länkade in det ha tillagt att årsmötet med ca 60 deltagare med stor majoritet valde att helt bortse ifrån det. Kanske togs dokumentet bort av hänsyn till den som skrivit det, när man läst det får man större förståelse för SHs byte av verksamhetsledare.

[Hagalyckan]
11

qrumeluren25 i motsats till dig står vi för våra åsikter men du gömmer dig bakom ett anonymnt signum. Att anföra något så idiotiskt som att man skulle få större förståelse för SHs byte av verksamhetsledare!

Man har sin fulla rätt att säga upp sig och söka sig nya vyer och efter 10 år på sin post ansåg generalsekreteraren att det var dags. Byte ja men inte av den anledning du insinuerar.

Dessutom var dom faktiskt två revisorer!

GE
7

Hur kom det sig att inlägget med länken försvann? Var det den som skrev som ångrade sig och tog tog bort den själv, eller var det någon av sajtvärdarna? Om det inte var någon av dessa, undrar jag om det är anmält till dem som administrerar hela iFokus?

I vårt datasystem på jobbet fanns en bugg, som helt plötsligt gjorde att hela systemet bröt ihop. Det vore väldigt tråkigt att riskera något sånt, om det nu inte är så att någon faktiskt har plockat bort den?

Travelogue
1

Och jag undrar vart Hagalyckan har tagit vägen! Hoppas att hon inte har blivit bannad.