Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 2615 ggr
Akerberg
0

Tajpas Piccolo

Jag fick ett mail från Holland häromdagen, jag har tyvärr inte svar på frågan, men någon annan här kanske har? Vore ju roligt att kunna hjälpa henne!

"Hello,

I was searching the internet for pictures of my horse Tajpas. I found him on your website, amazing! Tajpas has been my horse for 3,5 years now, and I didn't find a picture of him in his homeland Sweden yet.

I was wondering if maybe you have any more pictures of him in you archive? Or maybe you have an emailadres of his breeder or previous owner? I'm really curious about his years in Sweden.

Thank you,

Sanne (The Netherlands)"

colleen
0

Vad kul. Hoppas någon som haft med hästen att göra ser det här.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

Uppfödare:  Regina C-Sauer & Mona C-Johansson, PI 1790 S:Greda, 38791 Borgholm.

boono
0

Jag har kollat runt väldigt mycket, men ingen tur…:/ Jag hoppas att hon hittar något! :)

eva69
0

Hello Sanne i have one tajpas piccolo and his mother have i own and his half sister but i cant finde picter of him when he was yonger but it was nice to get a picter of him now

Nellan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är jag som tagit bilden på aramennoc, den som jag antar är bilden hon hittade. Den är från när han gick kvalitets på Plönninge 2001. Jag kollade arkivet i garderoben men jag har inga andra bilder på honom. Yvonne Karlsson brukar vara på Plönninge också när där är kvalitets så det är möjligt att hon kanske har något därifrån.

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus