Klubbtävling hoppning
I morgon är det klubbtävling i hoppning i Norrtälje och inte mindre än 5 av de 17 ekipagen är connemaror!
Lite synd att varken jag eller Sassen ska dit, då hade det blivit två maror till. Men vi ska vara på plats till fots i alla fall!
Kul! Lycka till i morgon!!

Kul!
Hoppas det går bra för marorna =)
~Jag tror på ödet~

Nu var ju Bellis bara med i CR klasserna.. men JISSES vad det var nervöst, även fast det inte ens var jag som hoppade! Debuttävling och allt =) Men vi var riktigt nöjda och fick med oss en rosett i alla fall =)
Tack åter igen Sassenach för att du ställde upp som chaffis =)
Om du skickar din mailadress så får du bilderna och filmerna jag tog 
Bilderna från ridhuset är dock mer eller mindre dåliga i kvaliten men filmerna desto bättre ;)
Supergullig Bellis i alla fall! Och hon verkade ju ta det hela med cool attityd!

Det var bara kul att skjutsa ponny, ryttare och nervös ponny "mamma" 

Men hörrni. Hur gick det för de andra marorna???
~Jag tror på ödet~

Resultatet kommer visas här: http://www.ridklubbennorrtaljeryttare.se/ låg dock inte ute nu.
Hann bara se Lofty Rockefeller(ridskolehäst) och Liljegårdens Bellis, sen skulle Bellis hem. Annars har du Bosse, Gold Master och Önnarps Ghost.
Jag såg Bosse och Matcho (Gold Master, stallkompis till mig) i CR bara sen åkte jag hem för de var så kallt!
Bosses runda i CR såg superbra ut! Han är så himla fin och så kul att se att han hoppar så bra!
Matcho fick göra en omstart efter att ha larvat sig första rundan men på andra så blev det andra bullar och rosett!
Men jag undrar också hur det gick i klubbtävlingen sen!
Nästa helg är det Klubbtävling i dressyr på samma ridklubb och jag hoppas på massa maror då också, då kommer nog jag och min gubbe vara med om inte vädret skulle vara för dåligt, bekväm som man är! 
(Bilden är på Liljegårdens Bellis med sin allra första (?) rosett!)

Ja, den första som inte är från utställning iaf ;)
Nu ligger resultatet ute!
Bellis och Rockefeller gick ju då bara CR.
Klubbhoppet slog dom ihop 60+70cm och 80+90cm pga få starter.
Ylva och Bosse kom tvåa i 60-70
Och i 80-90 kom Frida och Ghost tvåa.
Linnea och Matcho fick ett stopp tyvärr i grundomgången.
Grattis till alla!