God Förmiddag 2011-11-28
Dagen!
Håller på och landar efter globen besöket i helgen, vara bara där på lördag kvällen. Men hade lite att släpa på tunnelbanan hem iaf. Hittade ett "connemara grönt"
schabrak till dressyrsadeln, mycket nöjd. Tunnelbanan hem var sardinburk som vanligt, förstår inte att de efter en föreställning skickar ett kort tåg? Man behövde iaf inte hålla i sig eller riskera att frysa.
Idag är det sol över roslagen (igår regn och snöblandat regn) och det är tänkt lite Kråkmotion efter jobbet.
Ha en bra dag!

#0 jag var också där i lördags kväll!
Helt oplanerat, fick reda på förmiddagen att en kompis hade en biljett över…
Så det var bara att stämma av hemma: Är det OK att jag är borta och har en hästdag HELA dagen och inte halva som först tänkt (dvs rida två hästar på olika ställen)? jag kommer hem efter midnatt…
Soligt här också, med frusen snö på backen. Snorhalt ute. I em blir det att ta in hästar, lite lättare än i går eftermiddag hoppas jag. Sedan blir det lite arbete från marken med pållan. Banan lär väl vara frusen nu så vi får se hur det går, men det kanske tinar upp under dagen.
#2 Snyggt!

#2 jag vet inte vad det är för färg på din pasboal(?) men min är gul.. 
Njaa min passpoal är nog mera gräddvit än smile-gubbe-gul 
Vi får vara snyggt gröna tillsammans sen på klubbtävlingar i framtiden!!

#5 hmm… kanske det om den är ren, annars blir det vit vojlock som vanligt. Men till nästa Riks vi åker till skall den vara ren och fin.