Fodervärd
Hej! Söker en efterträdare till fina, fina Cillen som i år blivit 6 år och det är sorgligt nog vårat sista år tillsammans. Gärna en yngre förmåga 3-4 år som förhoppningen är att visas på 3 årstest, kvalité och framtida ponnychampionat. Är mindre vuxen, 26 år i år, 155 lång och väger runt 48 kg. Har en plats ledig i stallet från juni månad och kan erbjuda ett hem med varierad träning, 10 timmars utevistelse, 4 fodringar per dag och mycket ompyssling. Ponnyn skall vara välhanterad och lätt lastad, inriden är inget krav. Har själv meriter till LA dressyr, LB hopp samt deb fälttävlan. Visat på både championat & kvalité tidigare. Står för kostnader runt omkring men vill gärna att ägare står för försäkring och ev veterinärkostnader som kan uppstå. Kontrakt skrives. Ring eller pm mig med telefonnummer så ringer jag upp. Jobbar lite obekväma tider på grund av skiftjobb så svarar jag ej får ni gärna tala in meddelande på Eurovoice. Vill man se film när jag rider så kan man söka på youtube på Trollets Lucille. Mvh Hanna Salomonsson Norrköping, Östergötland 0738-519876