Corami
Hej!
Jag efterlyser mång connemaror. Men detta är en speciell häst. Det enda jag vet om honom är att han är släkt med Pacific Wind Och tinTin.
Han stod på min ridskola för tre år sedan med då hade jag precis börjat rida på Farsta Ridskola. Så jag brydde mig inte om han då.
- Hur han har det
- Var han har för stamtvla
- Om någon fött upp han eller så
MVH Alice!

http://aramennoc.se/hast.asp?hast_id=7290 Är det denna?

Han fanns i Uppsalatrakten för 4-5 år sen. Tävlades i hoppning av en tjej som heter Jaqueline. Har dock inte sett dem på flera år nu, så jag tror inte att hon har honom kvar…

Corami och Pacific Wind har samma uppfödare, men de är inte släkt med varandra, och inte heller med Tintin…
Jaha….
Tack så mycket!
Hejsan Alice! Vad kul att höra att fler söker honom! Det är jag som är Jaquline, jag hade honom ett par år, tog honom som 7åring ifrån uppfödaren, då var han inte inriden och inte så värst hanterbar. Vi tävlade lite lättare hoppning och dressyr upp till LB. Växte tyvärr ur honom efter ett par år och genom uppfödaren hamnade han sedan på ridskolan (vilket var lite synd då han skulle behöva nån som verkligen ville jobba vidare eftersom att han utvecklades så himla fint!) Efter ridskolevistelsen vet jag inget mer, men vi sökte lite på nätet och hittade resultat ifrån hopptävlingar så sent som från april i år, med en tjej ifrån Hölö Ridklubb.
Tjejen här ovan som kommenterade med en länk på stamtavlan har rätt, det är hans! :)