Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 2263 ggr
I love Winden
0

TinTin

Hej!

Jag känner en gullig Connemara som heter Tintin. Han är född 1992 och är en renrasig connemara. Jag vet ingenting mer om honom. Men jag kan lägga upp en bild på honom. Om ni har träffat honom någon gång så kan ni kontakta mig!Glad Han står på Farsta Ridskola.

Med Vänlig Hälsning I love Winden!Flört

TinTin

bramble
0

Söt! Skicka bilden till Aramennoc, för han har ingen bild där Glad

I love Winden
0

Kan du länka till sidan där han finns på Aramennoc? Jag hittar honom inteFlört

RC71
0

Det kan inte vara så att han är född 1992 ? Jag hade en Tintin här på inridning

1995 . Mkt trevlig ponny e. Möllans Castro .

I love Winden
0

Jo, det är han! Men då har jag precis börjat tänka att han och min Sköthäst Pacific Wind kanske  är halvsyskon. Dom är ganska lika varandra och står på samma ridskolaSkrattande

Akerberg
0

http://aramennoc.se/hast.asp?hast_id=6719 Fast här (och i Blå Basen) står det att han är född 1991

RC71
0

#5 Ja, precis . Jag skrev fel. Han är född 1991 och jag hade honom här på inridning som treåring. Visade honom också på lokalutställning i Sala samma år . Då var han grå Glad

I love Winden
0

Okej! Då är han nog född 1991!Glad Om du vill hälsa på honom så finns han på Farsta RidskolaRC71!!Skrattande Han är jättesnäll!Skrattande

GE
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag träffade både Tintin och Pacific Wind när de var små. Tintin var en mycket snygg fölunge med en käck uppsyn. Ett riktigt charmtroll!

Runt 2000-talet fanns han i Salatrakten, och tävlade då för SORF (Salaortens RF). Var bla ankare i deras lag i div I hoppning.

Tintin har placeringar tom LA regionalt. Han har en helsyster som heter Ti-ti-Oo, och som ar mor till Desdemona, en mycket duktig ponny som legat högt på rankinglistan (kat C) i flera år nu.

Så här såg Tintin ut när han var liten

I love Winden
0

Vad kul att höra! Vet du lite om Pacific Wind?Glad

Jag har träffat både Pacific Wind och Tintin för båda hästarna står på min ridskolaFlört

AliceR
0

Detta är jättekul för mig att se och höra! Jag hyr och tävlar därför Tintin lite smått, en riktig läromästare är han :)