God eftermiddag/kväll 2012-10-13
Eftermiddag! För mig är det eftermiddag, tog sovmorgon i morse. Sedan följde jag med mamma och var "program suflör" när hon skulle döma CR-dressyr. Det var en ryttare som red fem hästar, en var hennes egen. Varför rider man inte sin egen häst på en CR? Det var en liten mara med oxå, med en mycket oengagerad ryttare. De skulle rida märke I programmet, ryttaren hade inte pluggat in det. Fick det förklarat för sig tre gånger innan start, men travar inte ett enda steg under uppvisningen. Bara tråkigt att se, när ryttaren fått låna riktigt bra ponny… Senare ikväll blir det bjällerkrans på och kråkmotion, efter det fokus på c-nytt. Ha en trevlig kväll!

God kväll! Har spenderat eftermiddagen på Mustang och provat sadel till Gittan. Tänkte skaffa en dressyrsadel, med hopp om att kunna fortsätta använda den gamla till hopp. Men jag kom hem med en hoppsadel connemara-style istället. Så nu har jag två äldre sadlar till salu om någon är intresserad.
Godkväll Sassenach m fl.
Kråksystrarna fortfarande på bete, tjocka som tunnor och umgås med alla kossorna :) . Kråkmamma & Kråkpappa lyckliga sambos men troligen inget Kråksyskon på G. Hälsningar från Falkenberg.

Inte det? Om det nu blir något Kråksyskon till, kanske du får kalla det för Råkan ;) Annars ser det ut att bli väldigt mycket text om Irlandsresan. Ligger på nästan fyra hela A4 sidor redan och då har jag två dagar kvar att skriva om. Orkar man läsa så lång text?

#3 Det orkar man absolut!

#4 Jaja om man ledsnar kan man alltid titta på bilderna…
Kom hem sent igår efter körturen Skara-Mölndal-Gränna-Hållnäs. Upp igen vid tre för sambon hade en båt att passa. Ett par timmar till i bilen… Var hemma vid halv tio, har halmat ordentligt i ligghallen (som bara har tak närmsta veckan) och lagt ut det silage Xanadu hade med sig. Ska borsta igenom de lite senare, är trött som satan just nu! http://i1031.photobucket.com/albums/y375/SilverBulan/484A4939-1A17-4ECC-919C-D1DF21111A9D-1497-0000018E7267B8C3.jpg