Connemaror bland storhästar
Vilka aktiva connemaraekipage har vi som tävlar mot storhästar?
Berätta gärna!!
Jag vet bara Sara Heed med Qrumelur som faktiskt debuterar 130 idag och tidigare i år debuterat MSV:B dressyr :)

Kul tråd !
Fram för fler connemaror bland de stora hästarna 
Karolina Gahne har startat fälttävlan bland stora hästar med Gräns Chili Surf (D-ponny).
Mikaela Ellesjö tävlar med Wal's Coromant bland stora hästar.
Mikaela Ellesjö tävlar Val`s Coromant i hästklasser. I år har det blivit vinster och placeringar i LB:1 LB:2 LB:3 och LA:1, har även startat MSV C:1. Mikaela har också startat sin andra connemara China Girl i LC:1 och LB:1 med placeringar.

Kul tråd! Det finns en del Connemaror i TDB med hästlicens, hoppas många hakar på den här tråden nu.
Ja, lille "Gul" är riktig duktig han! Håller tummarna för 130 debuten idag. Det gick ju bra i 120 förutom att ryttaren var lite väl noga (enligt henne själv), så det blev ett ynka fel för överskriden maxtid…
Bild från MSV B:2 i augusti…

Oj, vad duktiga alla är. Här kan man ju knappast lägga in en ansökan om medlemskap, än på några år. Kråkan och jag har ju inga framgångar på lokal nivå än. Får vi återkomma i ärendet om några år?

#5 Så klart att du och Kråkan ska vara med! Framgångarna kommer, men kom ihåg att framgång inte bara mäts i segrar & placeringar!

Framgång kan som sagt inte alltid mätas i antalet rosetter. Två ner för Qrumelur i 130-debuten, men bara att ta sig runt en nationell MSV bana är super av en liten kantarellhäst (en guling alltså) på 154,5 cm..

#6 målet för nästa säsong är en placering i dressyr på lokalnivå och sluta slåss om jumboplaceringarna. Hur klarar han banbyggnaden, inte höjden utan avstånden mellan hindren?
Wal's Ferros, Val's Coromants halvbror, efter Grange Flynn Sparrow, tävlar i stor klass med sin unga ägare Patricia Strid.

#9 Växte han över? Var finns han nu?
Kanske Patricia berättar själv? Jag har tipsat om denna sida.

H. Cheese tävlas LA dressyr med matte
…… dock har de varit en ofrivillig paus i år pga skadeläget hos matte.
Vi är så saktliga igång igen o till våren hoppas jag även på debut m Denise