Snart tr år!
Till salu: Fin kille som är mycket hanterad. Sutten på.
Han är nu 148 cm hög.
E. Inellan Kestrel
Lite reklam 
Jag har Harleys helbror, Garbhán (storebror snart 4 år) och han är toppen! Nu är såklart bröder också individer, men lite likhet bör det väl finnas. Garbhán är verkligen en allround-häst. Modig, glad och arbetsvillig - lika pigg i benen ut i skogen som hem. Jag körde in honom förra året. Bifogad bild är från september förra året, första gången han drog kärra. Nu drar han glatt både folk och ved och om han hade haft fingrar tror jag att han hade spänt för sig själv
. I sommar har ridning introducerats - kul tyckte Garbhán och nu är det skogsridning som gäller. Lite banträning väntar i höst. Jag tänker att Harley säkert är lika allsidig.
Storebrorsan hälsar till Harley!
Varma hälsningar
Sara
Hej! Vad roligt att se honom!! Tack! Hur stor är din kille??
Jag vet inte riktigt hur stor han är just nu. I december mätte jag honom med riktig utrustning och då var han 1.45. Så han är mindre än lillebror vid samma ålder. Men jag tycker att han har växt, framförallt i frampartiet under sommaren. Fått mer markerad manke. Men det gör inget om han går över ponny-måttet. Har ändå inte tänkt någon tävlingskarriär som hoppeponny
. I andra grenar, som t.ex. bruksridning, spelar ju storleken mindre roll.
Ja, Harley är ju redan nu 148 cm och har inte fyllt tre år så han lär bli en bit över ponnymåttet. Synd att det är så svårt att sälja hästar nu. Även kvalitetshästar som denna :(