Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 1577 ggr
MrsM
14

Connemara Nytt

Fick senaste numret av Connemara Nytt i brevlådan i veckan. En skön helg gav tid åt att läsa ikapp senaste tidens inkommande post.

Vill bara sända ett enkelt tack! till redantionen, distributionen och kunniga och engagerade skribenter. Ni har gett oss connemaravänner ännu en trevlig och inspirerande lässtund, inte minst skildringen av Rikset för oss som inte hade tillfälle att närvara i år. Hoppas vi alla kommer ihåg nästa manusstopp den 10 november så blir det snart en tidning till!

Bra jobbat! /M

Märit
8

Jag kan bara hålla med! Jätteroligt att läsa! Först en gång översiktligt sedan en gång till och suga på karamellen…

GE
7

Håller helt med MrsM, och det är alltid lika kul när den dimper ner i brevlådan. Det ligger mycket jobb bakom, så läs den med vördnad, gott folk! Jag har dock inte fått någon ännu, men hoppas att den har kommit i morgon (eller idag rättare sagt), när jag vaknar till liv efter nattjobbet..

Jag gör precis som du Märit Skrattande

monsterpony
4

Kan bara hålla med. Tack alla som bidragit och lagt ner en massa jobb.

MrsM, du var nära att vinna ett alternativpris för ovanligaste frånvaron på riks, men jag kom på det för sent…

Hoppas att du får din tidning snart GE.

RC71
4

Håller med övriga . Tack för en fint nummer !

starrhult
2

Tack också för gratis snålskjuts på Irlandsresan Glad

lil-sis
4

Ska börja betala medlemsskap igen 2013 så jag också kan läsa :)