FOTOTÄVLING
Temat är vinter och har några enkla regler. Bilden ska innehålla en eller flera Connemaror samt snö. Du skall vara fotografen. Undantag om du själv är med på bilden, och då måste du isåntfall ha fotografens tillstånd...
Du kan deltaga med en eller flera bilder. Alla kan vara med, oavsett vilken kamera som använts. Ingen jury kommer att bedöma bilderna ur fototeknisk synpunkt, så man behöver inte vara proffsfotograf för att deltaga. Det är vi själva som röstar, och det går till så här…
Du får ge poäng till tre olika bilder. Du får dock ej rösta på egna. Den du tycker är finast ger du 3 poäng, näst finast 2p och den 3:e 1p.
Dina poäng lägger du in i den här tråden senast 15 januari kl 23.59
Resultatet presenteras i tråden FOTOTÄVLING - omröstning
(Sista dag för att lägga upp bilder var 31/12)

Får man delta med flera bilder eller är det en som gäller?

#1 Så många man vill…

#6 Det där är inte en ponny, det är en isbjörn!!! 
Härlig bild!

#6 Det är inte utan att det hugger till i hjärtat när jag ser Bill. Så otroligt lik sin syster! Som skulle ha varit i sitt esse nu. Bralla omkring i snö var störtkul. Jag kan se henne framför mig…
Pga det ligger nog den fina bilden bra till för att få min röst 

#7 Han skulle svimma om han ens såg en vit hund, eller fly för sitt liv. Han är inte så modig "vilde-bill"
#8 De är ruggigt lika, såg bilden du hade för att visa upp tävlingen på startsidan, det hade kunnat vara bill…

#10 - 13 Otroligt fina bilder, och #12 ett riktigt julkort!

Är det såhöär man röstar menar du? 
Mina poäng delas ut enligt följande:
#11 = 3p
#10 = 2p
#6 = 1p

Japp, precis så 
Här är mina poäng:
#6 = 3p
#10 = 2p
#12 = 1p

Mina poäng blir som följande
Numero 6 = 3 poäng