Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketthingstar
Läst 2950 ggr
[Nesslan]
0

Önnarps Ghost

Hej! Har varit och tittat på en häst som enligt uppgift ska vara efter Önnarps Ghost. Mamman är svenskt halvblod. Tänkte höra om någon vet något om Ghost? Har sökt på internet men har bara hittat att han är valack nu. Har han varit godkänd? Meriter? Avkommors meriter? Ja om någon vet något om honom så är jag tacksam Glad

colleen
0

Han har inte varit godkänd för avel. Om jag inte minns fel är han väl BEC? Och det har inte varit en godkänd färg i connemararasen.

Tror inte att det finns speciellt många avkommor till honom om det finns fler än den du tittat på?

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

Han hade en egen hemsida för några årsedan, om den finns kvar vet jag dock inte, prova att googla efter den =)

Som Colleen säger så är han en BEC, dvs ej godkänd för avel.

[Nesslan]
0

Tack för svaren då vet jag lite mer!

RC70
0

Jag träffar en del av Ghosts syskon varje dag o hans pappa ! Har även träffat en gulbrun avkomma till Ghost som verkade supertrevlig :)

[Nesslan]
0

Va kul! Hästen jag har provridit är också gulbrun.

[AlphLauren]
0

Ghost står om jag han inte flyttat senaste månaderna på Ridklubben Norrtälje Ryttare, Vigelsjö gård i Norrtälje.

Privatägd, BEC till färgen, valack, tävlas lite smått i hoppning. Jättetrevlig liten häst :)

Sassenach
0

+ att han varit med i RNR klubb-ponny-dressyrlag eller vad det heter…

ÖnnarpsGhost
0

Känner mig rätt efter! Men det är jag som äger Ghost. Skulle vara kul och höra om de gick bra med hans avkomma? Ghost är en härlig kille som i år går in på sitt 16år.

[Nesslan]
0

Hej! Jag provred som sagt en häst som enligt uppgift var efter Ghost. Köpte tyvärr inte hästen.