Nationaldagen
Vad ska ni som är lediga hitta på? Själv åker jag strax iväg och kollar på en P & J, och efter det blir det hästarna några timmar…
En vanlig dag mao…
Sen ska det också tankas lite extra energi inför de kommande tre nattpassen. Välbehövligt eftersom det brukar bli så grymt stökigt pga skolavslutningarna. I Uppsala festas det hela helgen…

God dag! Evigheter sen jag var inne här, men ser att vissa envist håller sig kvar och fortsätter att sura… Trist!!! Jag ska nu bege mig ut till hästarna för en heldag dag där. Solen skiner så det ska bli så skönt. Ha en fin nationaldag allesammans!!!
~Jag tror på ödet~
Har skaffat mig en långhelg - ledig onsdag + semester fredag, så mycket tid till ridning och trädgårdsarbete nu när det är riktigt sommarväder! Bra tid att bo i Sverige tycker jag :)
Långhelg även här. Dagen har spenderats på Elmia wood i värmen. Ikväll körde jag April till seminstationen. Imorgon hoppas jag det blir lite havsbad och räkor.
Jag har jobbat hela dagen - för att kunna gå på semester imorrnkväll! :)

Jag har haft en mycket god vän på besök sedan igår då vi hade examensfest i lägenheten. Dagen har vi spenderat med att äta italiensk glass och mat i solen!
Nu på kvällen var jag uppe vid stallet och hälsade på herr ponnyskrutt som var glad att se matte på besök. Idag fick han vila, men imorgon tänkte jag mig en uteritt 😃

#4 Ja, ibland måste man prioritera :)